Pagoetako argazkiak

Para aprender, poner fotos sueltas o reportajes para ser comentadas/criticadas…
Responder
Enaitz
Mensajes: 2
Registrado: Dom Feb 01, 2009 6:07 pm

Pagoetako argazkiak

Mensaje por Enaitz »

Koxka


Imagen


Ur


Imagen



Taldea



Imagen



Paisaia



Imagen
Koldo
:-)
:-)
Mensajes: 2677
Registrado: Sab Nov 12, 2005 11:24 pm

Re: Pagoetako argazkiak

Mensaje por Koldo »

Argazki oso politak. Txakur politak daukazu eta azkena oso ona da. Baina irugarrena pixka argia dago; hobetu ahal da; galdetu zure aitari :wink:.

Eta ez dakit euskera gehiago :(.
basajauntxo
:-)
:-)
Mensajes: 1666
Registrado: Lun Nov 24, 2008 3:46 pm

Re: Pagoetako argazkiak

Mensaje por basajauntxo »

A ze nolako argazkiak enaitz!! hemendik gutxira aitari kenduko diozu lana!
Zorionak !
||--> galería <--||
“Siempre pensé que las buenas ffotos son como las buenas bromas, si se tienen que explicar es que no eran tan buenas” – Anonymous
igor
:-)
:-)
Mensajes: 1347
Registrado: Mar Ene 18, 2005 7:26 pm

Re: Pagoetako argazkiak

Mensaje por igor »

Zorionak Enaitz!

argazkiak onak dira baina aitarekin ordu gehiago egon behar zara ordenagailuaren aurrean, horrela pixka bat hobe dezakezu puntu batzuk.

Baita ere, argazkia guzton baduzu, gomendatzen dizut hemengo lagunen argazkiak ikustea eta astertzea, enkoadreak batez ere, horrela idei gehiago har dezakezu hurrengo irteeran argazki hobeagoak egiteko.

Espero dut nire ahaztutako euskera uler dezazun.
Responder